Home > Diari > Percubaan Prinsip Perakaunan

Percubaan Prinsip Perakaunan

Hari ni peperiksaan percubaan bagi satu lagi mata pelajaran yang aku ajar, prinsip perakaunan. Memang aku bimbang sangat kalau berdasarkan jawapan ekonomi asas diorang hari tu. Prinsip perakaunan sekolah aku cuma ada satu kelas sahaja…5 UiTM. Calon tahun ni 43 orang (dengan satu calon dah berhenti sekolah pasal dah kahwin beberapa bulan lepas!!!). Belum tengok lagi kertas jawapan diorang tu pasal hari ni aku agak sibuk sikit kat sekolah. esok baru tengok – tadi letak atas meja je dulu.

 

Categories: Diari
  1. hana
    27 September 2009 at 5:48 PM

    salam..nak tengok paper trial 09 pa baru2 nie..

    • cikgu eaizan
      27 September 2009 at 9:43 PM

      cuba hana search dalam internet, insyaAllah ada. kalau takda, insyaAllah saya akan masukkan ke blog ekonomiasas saya malam esok.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

